Subscribe Us

header ads

Taşındık

Esenlikler. Bilenler bilir bu site uzunca zamandır
bir şekilde ayakta durmaya ve bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Daha önce de kapandı bir süre, iki defa hacklendi. Dostumuz pek az fakat düşmanımız bayağı fazla bu mecrada. Bazen siteye yılda bir içerik girildiği halde günlük ziyaretçi sayısı ortalama 500-750 arasında değişiyor. Demek ki faydalı veya gerçekten okunmaya değer bir şeyler var ki sağda solda hiç reklamı yapılmadığı halde insanlar sırf arama motorlarıyla siteye geliyorlar. Bu sebeple siteyi komple kapatmadım ve ücretsiz blog olan Blogspot'a taşıdım. çünkü maddi olarak bu yükü kaldıramadım artık. "Yılda 250-300 lira nedir ki kardeşim? 20 paket sigara parası." diyenler elbette olacaktır fakat bazen domain+hosting yenileme tarihleri öyle bir döneminize denk geliyor ki, bunu ancak meteliğe kurşun atanlar bilir. Ben de öyle bir döneme girdim ve yenileyemedim.
Sitenin içeriğini hazmedemeyen, içine sindiremeyen çeşit çeşit insanlar türlü iftiralar hakaret ve küfürler ediyorlardı. Hatta bazıları aynı anda hem MİT ajanı hem de MOSSAD ajanı olduğumu iddia ediyordu. Düşünsenize koskoca MİT, siteyi yenilememiş hiçbir ciddiyeti olmayan bir blog hesabına devretmiş her şeyi.
Hiçbirisi değilim. Kendi halinde vatanı ve milleti adına umutları, endişeleri olan bir Türk evladıyım. Hayır mezhepçilik yapmıyorum. Sol, sosyalist, komünist, kürtçü propapandaya maruz kalan, kanı canı Türk soydaşlarımıza bir çıkar yol, bir ışık göstermeye çalışıyorum.
Yıllar içinde her insan gibi bazı fikirlerimde değişme oldu, bazılarında yumuşama oldu. Bu nedenle burada daha önce yazdığım ve arşivde kalan bazı şeyleri artık savunmuyor da olabilirim. neyin doğru neyin yanlış olduğunu herkes ayırt edebilir. Hatalar yapmış olabiriz, dilimizin kemiği olmadığı için bazı şeyleri çok sert söylemiş olabiliriz.
Uzatmayayım, anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim. Çalışmayan bağlantılar olabilir. Vakit buldukça düzeltmeye çalışacağım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar